  • Data: 2012-08-04 16:54:25
    Temat: Re: kto wtrynil policji winzgroze?!
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.08.2012 17:49, Jawi pisze:

    > Używają Windowsa bo:
    > Najtaniej,

    Bzdura.

    > i nie pieprz przypadkiem, że linuch jest za darmo, bo
    > utrzymanie systemu w działaniu kosztuje,

    Ummm... Że jak???

    > wsparcie dla userów jest
    > potrzebne dużo większe dla linuksa niż windy.

    ROTFL

    > Nie wiem czego policja używa, ale aplikacje pod linuksa są poprostu
    > droższe.

    Brednie.

    > Migracja tego co już uzywają może być najzwyczajniej niemożliwa.

    Każda migracja jest kłopotliwa - dlatego ja się pytam, kto odpowiada za
    to, że ogóle zaczęli z tym komercyjnym gównem jak przechodzili z maszyn
    do pisania czy jakichś DOSowych aplikacji?

    > Policja to taka rozbita, ale wielka korporacja. Jak myślisz, że łatwo
    > można przejść na ten "darmowy" i upierdliwy system jakim jest linuks to

    Upierdliwy??? Linux np. nigdy nie przypieprzał się do mnie o jakieś
    "aktywacje" po wymianie uszkodzonej płyty głównej.

    > pojęcia nie masz o systemach IT w dużych firmach.

    Mam najwyraźniej większe, niż ty.

    > W firmie w której pracuję, której kapitał zakładowy to ponad 5mld zł się
    > to nie opłaca, za duże koszty wdrożenia, za długo i za duże koszty
    > utrzymania systemów.

    A kto wyliczył te koszta, hmm? ;->