  • Data: 2012-08-04 21:41:15
    Temat: Re: kto wtrynil policji winzgroze?!
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.08.2012 20:27, kamil pisze:

    > Patrz, zupełnie tak samo wygląda instalacja kodeków pod Windows. I jest

    Sęk w tym, że oni NIE MOGĄ zainstalować kodeków!

    A ja nie muszę, bo od początku je mam.

    > też raczej marna szansa, że po kliknięciu w ikonę zobaczysz komunikat w
    > stylu "biblioteka GTK jest w niekompatybilnej wersji".

    Po to są pakiety dystrybucyjne, żeby nie było takich problemów.

    > się

    > Ty sobie wypisuj brednie, ja nie będę poważnemu człowiekowi wysyłał
    > dokumentów, które cholera wie czy prawidłowo będą wyglądały. Nie każdy

    Dziwne, bo inni windowsiarze to robią - wysyłają docx do kogoś, kto ma
    office 2003, a po konwersji się wszystko rozjeżdża.

    > używa komputera do wydrukowania listy zakupów na weekend. Nie pójdę też
    > do CEO tłumaczyć, że formatowanie w kontrakcie na parę baniek euro
    > rozsypuje się, bo zaoszczędziliśmy 50 funtów na Office.

    Czyżbyś był jednym z tych matołów, co wysyła dokumenty jako DOC i podobne??

    Dokumenty, które nie są przeznaczone do edycji przez odbiorcę, wysyła
    się jako PDF!

    > Nie wiem jakiego Windowsa ostatnio używałeś, ale pod 7 jeszcze żadnej
    > płytki nie musiałem w życiu użyć, dociągał sobie wszystko z windows
    > update. Przy czym wsparcie producentów sprzętu dla Windowsa jest

    Taaak, sterowniki i aplikacje HP przez Windows Update? Pociągnij drugą,
    ta aż dzwoni...

    > zdecydowanie lepsze, niż dla systemu który od kilkunastu lat ma jakieś
    > 1% rynku (pomimo nieustannego ględzenia, że już-zaraz wkroczy pod
    > strzechy).

    Skąd masz ten 1%, hmm?