  • Data: 2012-08-04 17:13:39
    Temat: Re: kto wtrynil policji winzgroze?!
    Od: zly <b...@N...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 04 Aug 2012 16:41:48 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Bo?

    Bo użyteczność, łatwość obsługi i ew konserwacji/napraw nie zachwyca mimo
    darmowości.

    > Kłamiesz.

    Udowodnij :)

    Za każdym razem było tak, że coś było nie przetłumaczone i zostawało po
    angielsku, albo jakieś dziwne zwroty były

    > Kłamiesz.

    Racje ma ten nikły % użytkowników komputerów.

    ?

    > Brednie.

    Hehe.
    Kłamiesz :)

    > Jeśli ktoś lubi, dla przeciętnego użytkownika nie jest to konieczne. A
    > czasami jest wygodniejsze.

    > Że jak??

    Nie wiem jak teraz, ale kiedyś były zdaje się różne paczki z
    oprogramowaniem, do różnych systemów

    > Większość ludzkości jest dość ograniczona i podatna na marketing. No i
    > Mikrosoft ma dość "bicepsu" żeby wepchnąć ludziom swoje produkty do
    > gardła już na etapie szkoły.

    Większość jest skąpa. I jeśli Linux mimo tego, że jest za darmo (co
    zwłaszcza u nas jest dość pożądaną cechą) go odrzuca, to chyba coś w tym
    jest?

    > Co to jest to kompilowanie jądra, o którym piszesz? Kiedyś o tym
    > słyszałem, ale jakoś nigdy nie miałem potrzeby by to czynić...

    Ja słyszałem wiele razy, na szczęście też nie musiałem tego robić

    > Albo kłamiesz, albo jesteś totalnie nieporadny.

    Ani jedno ani drugie. Piszę jak było. Za to ty jesteś zaślepiony. Zupełnie
    jak użytkownicy appla :)
    --
    marcin