  • Data: 2012-08-04 16:50:40
    Temat: Re: kto wtrynil policji winzgroze?!
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.08.2012 17:11, Robert Tomasik pisze:

    > Bo nie na każym komputerze trzeba to robić.

    W tym przypadku na żadnym się nie dało.

    > A dając prawo do instalacji
    > otwiersza wrota na atak od wewnątrz.

    Dziwne, że te "zabezpieczone" policyjne komputery są nękane wirusami
    przenoszonymi przez pendrive.

    > No popatrz. Moim zdaniem zapominasz, że komputer to narzędzie, a nie
    > przedmiot uwielbienia.

    Dla mnie narzędzie, które nie działa kiedy potrzeba, to żadne narzędzie.

    > Ja to już próbowałem. Ty najprawdopodobniej nie, skoro taki piszesz.
    > Spróbuj zainstalować tam jakiś nowy aparat fotograficzny, to zobaczysz,
    > jak sie to automatycznie dzieje.

    Umm... Co rozumiesz przez instalowanie aparatu fotograficznego? I po co
    chcesz to robić?

    > Mniej więcej robi sporo różnicy.

    Raczej mniej niż więcej... Np. w Office dla Windows 7 - gdzie jest
    ikonka drukarki?

    > Ale przynajmniej można je kupić. Do LINUX-a często w ogóle nie ma.

    Jesteś uprzejmy pisać nieprawdę.

    [ciach]

    > No widzisz. A do czego poza pisaniem używają tych komputerów?

    Na pewno wykorzystują je wszechstronniej, niż policjanci swoje służbowe
    komputery.