  • Data: 2012-08-04 16:41:48
    Temat: Re: kto wtrynil policji winzgroze?!
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.08.2012 10:58, zly pisze:

    > Ale pierdolisz. Jak jakiś nastoletni pryszczers. Fajnie mieć swoje zdanie,
    > ale przyjmij do wiadomości, że te systemy są dla większości nieużywalne.

    Bo?

    > Gówniane tłumaczenia,

    Kłamiesz.

    > gówniane odpowiedniki programów windowsowych,

    Kłamiesz.

    > droższy ew support w przypadku firm,

    ROTFL

    > problemy ze sterownikami,

    Brednie.

    > polecenia z lini komend,

    Jeśli ktoś lubi, dla przeciętnego użytkownika nie jest to konieczne. A
    czasami jest wygodniejsze.

    > niekompatybilne dystrybucje zdaje się

    Że jak??

    > i ta twoja 'intuicyjna' obsługa.

    > Pewnie dzięki tym zaletom linuksa wybiera jakiś 1 % ludzkości.

    Większość ludzkości jest dość ograniczona i podatna na marketing. No i
    Mikrosoft ma dość "bicepsu" żeby wepchnąć ludziom swoje produkty do
    gardła już na etapie szkoły.

    > No chyba że ktoś lubi sobie kompilować jądro :)

    Co to jest to kompilowanie jądra, o którym piszesz? Kiedyś o tym
    słyszałem, ale jakoś nigdy nie miałem potrzeby by to czynić...

    > Kilka razy próbowałem się przekonać, chyba raz tylko instalacja przeszła
    > bez problemów. Tak czy siak dłużej niż 2 dni się nie utrzymał.

    Albo kłamiesz, albo jesteś totalnie nieporadny.