    From: "Jerry" <j...@k...i-net.com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kserokopia ?
    Date: Sat, 19 Jan 2008 19:27:53 +0100

    news:fmsiah$22r$1@inews.gazeta.pl...

    > Moje zdanie:
    > to zależy.
    > Wykonanie kserokopi to nie jest podrobienie ani przerobienie dokumentu.
    >
    > Chyba, że oświadczyłeś, że przyniesiony przez ciebie dokument jest
    > oryginałem. Wówczas można podpaść pod to, że próbowałes podrobić oryginał.
    > I wydaje mi się, że tylko w przypadkach kiedy istotna jest ilość
    > istniejących oryginałów.

    hmm
    kiedyś poszedłem do notariusza z kolorową kopią mapy...
    nie twierdziłem, że to oryginał, nawet napisałem na tym KOPIA i miałem ją
    tylko w celu omówienia sprawy

    Dowiedziałem się, że jakbym w sądzie coś takiego pokazał to by mnie o coś
    oskarżyli - już nie pamiętam o co.
    Nie da się zrobić poświadczonej notarialnie kopii mapy - geodeci nie mogą
    stracić zarobków

    Jerry