  • Data: 2004-01-06 20:44:17
    Temat: Re: kradziez przesylki
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy> szukaj wiadomości tego autora

    gobo napisał(a):

    > Witam
    > Opisze krotko sprawe:
    > Wyslalem za pobraniem zwykla paczke priorytetowa. Paczka o pobraniu
    > 1170zl. Okazalo sie,ze paczka zaginela. Nie byla wartosciowa,
    > ubezpieczona etc, wiec jedyne co mi przysluguje od Poczty, to jakies
    > grosze, okolo 100zl. Ok, moj blad, pogodzilem sie z tym.

    Wybacz mi tę uwagę, ale wysyłanie tak drogiego sprzętu poprzez Pocztę to
    jakieś nieporozumienie moim zdaniem. Przecież masz szeroki wybór usług
    kurierskich, gdzie zapłaciłbyś o wiele mniej niż na poczcie, każdą
    przesyłkę można ubezpieczyć za symboliczne 2 złote (na kwotę 50000
    złotych), wszystko dochodzi następnego dnia i nikt się o nic nie martwi. Ja
    wysyłam sprzęt o wartości powyżej 100 złotych kurierem a co dpiero towar o
    wartości powyżej 1000 złotych. Ale to oczywiście tylko taki mały wtręt ;)

    Natomiast co do samej sprawy to moim zdaniem nic tu nie zdziałasz. Wysłałeś
    to po prostu bez ubezpieczenia, bez żadnego zabezpieczenia i akurat pechowo
    Ci się przytrafiła taka sytuacja. Zdarza się. Proponuję wyciągnąć z tego
    odpowiednie wnioski i zapomnieć

    *ICQ-79050392*
    *GG-1447098*