  • Data: 2004-01-07 20:27:41
    Temat: Re: kradziez przesylki
    Od: "Jarosław Łysio" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Markus Sprungk" napisał:

    | Kurier umawia się z odbiorcą na dogodną dla niego godzinę.

    Z reguły dopiero gdy za drugim razem kogoś nie zastanie, przynajmniej tak
    się dzieje w Stolicy i DHL.

    | Wielokrotnie
    | odbierałem przesyłki po 20.00 i nigdy nie stanowiło to żadnego problemu

    Tak, tak.
    Dziękuję, ale mam przykre doświadczenia ze Stolicą (próba ok. 100 przesyłek)
    i DHL (również ok. 100 przesyłek), uszkodzoną przesyłką doręczaną przez
    Siódemkę a także z przesyłką którą od 1,5 miesiąca próbuje mi przesłać firmą
    Masterlink Nordea Bank Polska - ja cierpliwie czekam, wiem, że przesyłka
    wraca do banku bez podania przyczyny po czym jest znowu kierowana do mnie
    lecz nie dochodzi - wszystkie dane się zgadzają, firma kurierska ma mój
    numer telefonu (ponadto nie mieszkam na żadnym zadupiu tylko w centrum ponad
    200 tysięcznego miasta).

    Aha, mam też doświadczenia ze Stolicą zdobyte w pracy - przez trzy dni
    zamówiony kurier nie dojechał, mimo że firma jest stałym klientem i firma
    kurierska dysponowała jej numerem telefonu. Gdy czwartego dnia zadzwoniłem
    po raz kolejny z awanturą, kurier w końcu przyjechał, tłumacząc się tym, że
    "ciężko do państwa dojechać, a ten pan co wie to jest na urlopie".

    Nie chce mi się już pisać, o przychodzących firmami kurierskimi przesyłkach
    bez opakowania, zwracanych bez powodu i opóźnionych kilka dni doręczeniach,
    bo mnie to słabi.

    Poczta Polska, obojętnie co by o niej powiedzieć jest firmą profesjonalną i
    przestrzega pewnych reguł. A poza tym zna każdy adres w Polsce, a nie
    tłumaczy się, że "na mojej mapie tej ulicy nie było" :-))

    | Ciekawe. Ja widzę 12,90 :>

    To źle patrzysz, sprawdź jeszcze raz :-P

    Pozdr.,