    From: "pmlb" <b...@d...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: korzystanie z wewnętrznego parkingu
    Date: Wed, 25 Aug 2010 15:23:01 +0100

    "MZ" <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> wrote in message
    news:i533me$1t6$1@news.onet.pl...

> [...]
    > mam odmienne poglądy) tym razem ma rację. To że ktoś "chce" parkować pod
    > oknem wiąże się w szczególnych okolicznościach, jak ta, z dodatkowymi
    > opłatami. Twoje podejście obrazuje dokładnie to, co ktoś tu już napisał
    > w kwestii wypożyczania samochodu za darmo na godzinę albo rozbijania
    > namiotu za darmo bo nie na cały tydzień. Chcesz korzystać ? Płać.
    > Miejsce nie stoi puste dlatego że nie ma chętnych, tylko dlatego że inni
    > jakoś zrozumieli że jeśli jest płatne to trzeba je wykupić albo na nim
    > nie parkować. Takie trudne zrozumieć te elementarne zasady?

    Jakie elementarne zasady?
    Chyba nie bardzo rozumiesz elementarych zasad! Przede wszystkim spory
    zalatwia sie na drodze dyskusji a nie rysujac samochody czy wybijajac
    szyby - ale moze w polsce sa inne elelmentarne zasady.
    Jesli ja zaparkuje na miejscu ktore nikt nie wykupil to komu robie ujme?
    A teraz porownaj to z wypozyczeniem samochodu ktorego fizycznie nie bedzie.
    Malo mozesz go zniszczyc lub nigdy nie oddac - jak to porownasz do miejsca
    parkingowego? Watkodawca nie pisal o zamiarach stawiania tam fortecy lub
    wyciecia tego miejsca i zabrania ze soba.
    A o do namiotu, to nie napisalem, ze nie trzeba placic na polach namiotowych
    na ktorych sa pobierane oplaty, ale zdziwilem sie, ze nie mozna sobie
    wykupic na jeden dzien tylko na caly tydzien tak samo jak dziwi mnie, ze nie
    mozna rozbic namiotu w pustym polu.; Ale jak widze skoro masz problemy z
    elementarnymi zasadami to nie powinienem oczeliwac, ze cos zrozumiesz z tego
    co pisze.
    Poza tym prosze, nie dopisuj mi czegos czego nie powiedzialem. Ja wiem, ze w
    Polsce poza zawiscia tak sie robi, bo woiwczas chcesz wsadzic mi cos co bys
    chcial bym powiedzial, ale naprawde, wystarczy jak zaczniesz rozumiec co
    czytasz.

    > W tym że korzystanie z niego jest płatne. Ryczałtem za miesiąc, więc nie
    > ważne czy stoisz 1 dzień czy 31 dni.

    Nadal nie widze w czym ma to przeszkadzac, czy to wystarczy by komus
    niszczyc wlasnosc?
    Jesli by przeszkadzalo bylo by napisane - tak? nie?
    Poza tym raz jeszcze napisze, skoro to miejsce puste, niewykupione, to komu
    przynosi strate?

    > On też musi, tylko nie chce tego zrozumieć.

    Nie on nie chce placic bo 140zl to za drogo dla niego. To zupelnie cos
    innego, ale jak napisalem wyzej masz problem z czytaniem ze zrozumieniem.

    > Problemy z logiką albo mentalność cwaniaczka. Nie chcę Cię oceniać więc
    > sobie sam wybierz.

    Cwaniaczki to ci za mu porysuja lakier czy wybija szyby, moze nie cwaniaczki
    a debile wyborcy PO PiS:)) bo chyba wsrod nich jest najwiuecej zawisci i
    jadu.
    Wszak sie nienawidza wzajemnie a gowno o swoich partiach wiedza:)))
    Tu nie ma nic z cwaniactwa, to zwykle wspolzycie, ale jak mniewam w Polsce
    top pojecie zaczyna ograniczac sie do czychania by komus zrobic koszta,. Lub
    z zawisci zniszczyc.

    > Miejsce jest zaznaczone jako płatne. Nie zawsze coś co ma wartość musi
    > być ogrodzone drutem kolczastym pod napięciem z bramą z zamkiem
    > szyfrowym na 12 cyfr.

    No i skoro nie ma zakazu wjazdu to znaczy, ze wolno wiechac. Jesli jest
    inaczej to od tego sa sady, rozmowy, pisma. A nie niszczenie czyjejs
    wlasnosci tylko dlatego ze "ja" zaplacilem to "on" za to zaplaci
    lakiernikowi. To sie nazywa chamstwo, debilizm PO-tyzm PiS-iorostwo;)
    podyktowane pobotkami znanymi z czasow jaskiniowych. Czasami sie
    zastanawiam, czy z polski nie zrobiono eksperymentalnego zoo...

    > Parafrazując Lindę : Co Ty q.wa wiesz o Czeczeni czy Afganistanie?
    > Poza tym autor wątku zapytał "co mu może grozić" więc dostał
    > wyczerpującą kompleksową odpowiedź.

    I nadal czytac nie umiesz i rozumiec. Sprawdz co to za grupa i skojarz jego
    pytanie o grozbie z grupa.
    On nie pytal o debili i chamow rysujacych z zawisci samochody.
    No wlasnie, w Polsce jedybne co dobrze idzie to ogladanie glupich filmow z
    pijakami i marnymi nasladowcami bruce wilisa.

    > To się nazywa zdrowy rozsądek. Parkując w dowolnym blokowisku obcy
    > samochód (choćby z innej części tego samego miasta) każdy trzeźwo
    > myślący liczy się z możliwością że mu go dresy uszkodzą. Taki lajf,
    > właśnie dlatego warto albo mieć w nosie jakość lakieru albo mieć AC.
    > O filozofii jak widać również niewiele wiesz.

    Co to znaczy "lajf"?
    Kazdy trzezwo myslacy normalny czlowiek, uwaza, ze w kraju europejskim a
    zwlaszcza w jego stolicy powinny obowiazywac pewne kanony cywlizacji a nie
    bydlo - to jedynie swiadczy o wladzach i spoleczenstwie tego kraju, jak
    wspomnialem moze czeczenie na wyrost, bo tam sie bardzo zmienilo, ale
    afganistan czy honduras jak najbardziej tu pasuje. Zastanawiam sie kiedy w
    Poslce zaczna mieszkac w jaskiniach. Bo przeciez kazdy wie jakie jest zycie.

    > Noo..na dodatek pisać po polsku nie potrafią, a włączenie autokorekcji w
    > czytniku przerasta ich mentalnie. Sodoma i Gomora panie.

    Bo tak lubie, to moj wybor! Ja nie zmuszam do czytania. Natomiast nadal nie
    wiem co znaczy "lajf"? Ani to po polsku an i po angielsku. Moze po
    czeczensku?:))
    Taka gwara warszawska:))

    > I tu Cię mam kolego. Skoro miejsca są płatne to się za nie płaci.

    No i co to ma do zniszczenia przez innych jego mienia?

    > Dlaczego "frajerzy" mają płacić a Ty nie? No tak, bo Ty pewnie "kul,
    > trędi i dżezi" jesteś i tacy nie muszą. To się nie nazywa zawiść tylko
    > przestrzeganie zasad. Wspólne i za darmo to było w poprzednim ustroju i
    > to też nie wszystko i nie wszędzie i nie dla wszystkich. Za bilety w
    > autobusie też nie płacisz, żeby innym "skakał" że oni skasowali chociaż
    > nikt ich nie zmuszał a Ty nie bo "co to komu przeszkadza"?

    Nie, nierozumiesz podstaw!
    On zaparkowal w miejscu platnym na miejscu niewykupionym nioplaconym.
    Zapytal o konsekwencje - skoro zrobil to0 na grupie prawo liczyl na
    odpowiedz konsekwencji prawnych a co dostal? Zniszczenie mienia, martwe
    koty... Czyli grozi mu wylacznie instynkt pierwotny innych mieszkancow
    ktorzy zapomnieli, ze czlowiek juz zszedl z dzewa.
    Rozumiesz? On nie pytal o morale, bo go to nie interesuje i morale sa sprawa
    osobista kazdego, on pisal o konsekwencjach prawnych, tego czynu.
    A co dostal... sam wiesz.

    > To zostawiam jotte, bo mi ręce opadły jak próbowałem to przeczytać ze
    > zrozumieniem. Stanowczo stwierdzam że skala ocen 2-5 i komunistyczna
    > matura miały znacznie większą wartość niż ta dzisiejsza demokratyczna.

    Nie rozumiesz do czego sluzy grupa pl.soc.prawo?
    Z pewnoscia nie do porad typu - porysowany lakier, wybite szyby... bo to
    wrecz przeciwienstwo prawa!
    Ale czego ja wymagam tak nawiasem mowiac.