    From: Mr Internet <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: korzystanie z czyjejs sieci wifi
    Date: Mon, 28 Jan 2008 20:20:56 +0100

    Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Podstawa prawna?

    yyyy, mam ci podac podstawe prawna na to, ze zenek nie musi zamykac
    drzwi?!?!?!

    > Udowodnij.

    Poczekaj ;)

    To sie jeszcze nie wydarzyło ;)

    > ATSD to zmiana może być inna: np. wprowadzenie obowiązku zabezpieczania
    > swojej sieci pod groźbą kary.

    Moze. Tak czy siak nastapi zwrot akcji i zmiane prawa.

    Rownie dobrze mozna nakazac prducentom software, aby polaczeni edo sieci
    wymagalo akceptacji uzytkownika, a uzytkownik ma sie nei podlaczac do
    otwartych sieci, za wyjatkiem .... i tu leca hotspoty firm ....

    --
    Ja jestem Internet. Zanim Web 2.0 był jam jest. Stworzyłem posty.
    Stworzyłem flejmy. Stworzyłem tożsamości i miejsca przez nie