  • Data: 2008-01-29 17:03:03
    Temat: Re: korzystanie z czyjejs sieci wifi
    Od: "Robert J." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Kazdy wlasciciel mieszkania ma drzwi, na drzwiach numerek, badz nie. W
    > drzwiach klamka, przy drzwiach dzwonek.

    Zwróć uwagę że cała ta (cokolwiek już chora) dyskusja toczy się w sprawie
    nieumyślnego podłączenia. Co prawda twórca korzystał zamierzenie, ale
    następne posty mówią już o nieumyślnym :-). A nieumyślne różni się tym, że
    to maszyna sama wybrała punkt dostępu, a nie Ty.

    > Wlasciciel mieskzania "rozglasza" ze ma drzwi do swojego mieszkania.

    Nie do końca, ponieważ przy nieumyślnym podłączeniu systemnie zadaje Ci
    pytania tylko po prostu nawiązuje połączenie z niezabezpieczonym AP. To nie
    jest analogia do drzwi, ale raczej do korytarza, w którym bez widocznego
    oznakowania nagle zmienia się jego status na "prywatny". Jak określisz kiedy
    przekroczyłeś niewidzialną kreskę?

    > Prosze cie, nie głuptakuj.

    Ja? To Ty usiłujesz wszystkim wmówić, że mają udowadniać niewinność ;-).

    > No i co mnie to obchodzi? :)
    > To tez mnie nie interesuje. Nie interesuja mnie TWOJE problemy techniczne.

    Nie napisałem tego żeby uśmiadamiać Ci moje problemy techn iczne, ale żeby
    pokazać przykładowe warunki nagłej zmiany AP przez komputer :-).

    Jak dla mnie EOT.