  • Data: 2008-01-29 12:29:07
    Temat: Re: korzystanie z czyjejs sieci wifi
    Od: Mr Internet <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Robert J. napisał:

    > Ty się dobrze czujesz?

    Pytam sie ciebie, bo to taka sama sytuacja, tylko wyolbrzymiona. W
    obydwu przypadkach jest urzadzenie, ktore samo cos robi a jego
    wlasciciel iuwaza, ze jego to nie dotyczy.

    > Widzę że nie wiesz raczej w jakich warunkach routery się zawieszają...

    Nie wiem, moj sie nie chce zawiesic od 2 lat.

    > I co im powiesz? Nawet zakładając (czysto hipotetycznie) że przyjadą. To co
    > wtedy?

    ZE koles ten cosiedzi z laptokiem na kolanach w samochodzi eprzed
    blokiem podpial sie do mojego systemu tel;einformatycznego i na prosbe
    odlaczenia - nie odlaczyl sie. Zglaszam wiec naruszenie mojej sieci
    przez tego czy tamtego ;)

    > OK, nie pisz już więcej bo piszesz Waść bzdury :-)

    Rozumiem, ze koles chodzacy od drzwi do drzwi i naciskajacy klamke i
    ladujaccy sie z buciorami do kazdego otwartego (nie zamknietego na
    klucz) mieszkania to samo dobro. Z zlym,i sa ci co nie zamkneli mieszkan
    na klucz, tak?

    I to jest wg. ciebie bzdura? :>

    --
    Ja jestem Internet. Zanim Web 2.0 był jam jest. Stworzyłem posty.
    Stworzyłem flejmy. Stworzyłem tożsamości i miejsca przez nie