  • Data: 2008-01-29 11:53:54
    Temat: Re: korzystanie z czyjejs sieci wifi
    Od: "Robert J." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A jakbys ustawil automatyczne dzialko z detektorem ruchu strzelajace do
    > nowych obiektow w polu razenia, to bys powiedzial "to nie ja zabijam tych
    > ludzi, to działko sobie wybiera cel i strzela"

    Ty się dobrze czujesz?

    > Cóż. Ja ni ewidze powodu, zeby w momencie gdy wysiadzie mi np. prad isc z
    > kablem do sasiada i podpinac sie do jego gniazdka

    Widzę że nie wiesz raczej w jakich warunkach routery się zawieszają...

    .
    > Chodzi ci o aspekt prawny czy aspekt techniczny?

    Raczej masz nikłe pojęcie o obu...

    > A moge zazadac odlaczenia i... wezwac policje ;)

    I co im powiesz? Nawet zakładając (czysto hipotetycznie) że przyjadą. To co
    wtedy?

    > A co mnie to obchodzi skad ma wiedziec? Ma wiedziec i juz. To jego
    > zmartwienie, nie moje.

    OK, nie pisz już więcej bo piszesz Waść bzdury :-). Może jeszcze dobrowolnie
    ma poddać się karze? Sugeruję łamanie kołem i konfiskatę komputera :-).