  • Data: 2010-12-26 16:33:55
    Temat: Re: kontrola PIP - korzyści dla pracownika
    Od: "andrzej" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:if7m3c$gog$1@news.onet.pl...
    > Kowalski jest jak najbardziej sprawny umysłowo. O ile w momencie
    > podejmowania współpracy i początkowym okresie jej trwania wszystko
    > było w jak najlepszym porządku,

    Nie słyszałem o przypadku, aby umowa zlecenie stawała się po jakimś czasie
    "etatem".
    Wszystkie przypadki o jakich słyszałem polegały na świadomym podpisywaniu umowy
    zlecenia, pomimo wiedzy, że będzie się robiło na "etacie".

    > to po jakimś czasie może się okazać,
    > że ten "pracodawca" jest skończonym draniem i robi wszystko, żeby
    > wycyckać Kowalskiego.

    O tym, czy umowa zlecenie jest umowa zleceniem a nie "etatem" decyduje sposób
    wykonywania pracy a nie ewentualne przyszłe oszukiwanie którejś ze stron tej
    umowy.

    > Są różne sytuacje w życiu. Więc nie osądzałbym za szybko pana K.

    Daj przykład sytuacji, która uzasadnia złamanie prawa.

    --
    andrzej

    Renowacja schodów www.nowe-schody.prv.pl