  • Data: 2003-07-08 20:51:57
    Temat: Re: komornik na poborach
    Od: "Justyna" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    nie ustawa mowi ze wolne jest od zajecia 8 paczek wszystko ponad to moze
    lykac wiec albo sie dogadaszz pracodawca albo lipa delegacje tez bo jest to
    twoje dodatkowe uposazenie tak mi sie wydaje moze sie myle ale zasadniczo to
    lepiej brac delegacje zaliczkowo kredytow nieuwzglednia chyba ze juz masz
    obciazone nimi pensje w drodze egzekucji prowadzonej przez bank ale wtedy
    byla by mowa o zbiegu egzekucji - najlepiej zrobic ukald z pracodawca