  • Data: 2009-05-25 08:18:26
    Temat: Re: komornik ma az tak duza swobode dzialania?
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Leszek wrote:

    > Komornik dziala na wniosek wierzyciela i jesli ten, nawet majac
    > wierzytelnosc na 8 tys PLN, zawnioskuje o egzekucje z nieruchomosci
    > dluznika to taka egzekucja zostanie przeprowadzona. Poza tym dziala na
    > podstawie orzeczenia z tytulem wykonawczym wiec na dyskusje o
    > 'spornosci' dlugu byl juz czas w poprzednim odcinku historii, przed
    > sadem.

    no ale jeśli wszyscy wierzyciele zostali spłaceni?
    (zakładam prawdomówność właściela domu)

    > A ogolnie ciezko mi uwierzyc, ze ktos kto ma dom o wartosci 900 tys
    > PLN nie jest w stanie, w taki albo inny sposob, splacic 8 tys PLN
    > zobowiazania. No chyba ze dobrej woli brak.

    albo jest jakiś przekręt ze strony komornika... bo koniecznie chce coś
    zarobić...
    w brak dobrej woli też jestem w stanie uwierzyć... zawziętość...
    ale skoro media się tematu dotknęły to coś nie tak w tym temacie musi być...

    --
    pozdrawiam