  • From: "Big Jack" <a...@b...zz>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <hrvhed$547$1@news.onet.pl> <hs0f0u$2t2$1@news.task.gda.pl>
    <hs0fa8$4qu$1@news.onet.pl> <hs0jqt$geb$1@news.task.gda.pl>
    <hs0kaq$idb$1@news.onet.pl> <hs0qhb$9jq$1@news.task.gda.pl>
    <hs0rjd$7lb$1@news.onet.pl> <hs0uc6$jng$1@news.task.gda.pl>
    <hs0ujl$fqi$1@news.onet.pl> <hs11s3$130$1@news.task.gda.pl>
    <4be43b57$1@news.home.net.pl> <hs8bg1$4b5$1@news.task.gda.pl>
    <4be81513$1@news.home.net.pl> <hsavr4$alo$1@opal.icpnet.pl>
    <4beaf2f2$1@news.home.net.pl> <hseu9i$1eej$1@opal.icpnet.pl>
    <4beb04a2$1@news.home.net.pl> <hsf0rd$1hil$1@opal.icpnet.pl>
    Subject: Re: kolizja, jak sie broniae
    Date: Thu, 13 May 2010 16:25:17 +0200

    W wiadomości
    news://news-archive.icm.edu.pl/hsf0rd$1hil$1@opal.ic
    pnet.pl
    *Nostradamus* napisał(-a):

    > Mam taką pewność. Prawo nie zabrania jechać obok ciągłej lini a tylko
    > jej
    > przejeżdżać lub najeżdżać. I kropka.

    Jasne, jak się nad nią przelewituje, to już wszystko jest zgodnie z
    literą prawa :D Bez względu na to z której strony linii znajdzie się
    pojazd LOL

    > Nie miał takiego prawa jeśli jego manwer spowodował zagrożenie.

    W momencie jego rozpoczęcia takiego zagrożenia nie było. Powstało w
    trakcie skręcania i to policjant je stworzył rozpoczynając wyprzedzanie

    > Bez udowodnienia przejechania linii i udowodnienia sygnalizowania
    > zawczasu
    > manewru skrętu- MIAŁ PRAWO WYPRZEDZAĆ.

    Nie miał prawa wyprzedzać. Nie przefrunał przez linię, musiał ją
    przejchać

    > Co przy dodatkowym świadku zdarzenia który jest po stronie
    > wyprzedzającego
    > oznacza wyrok dla skręcającego ślepca.

    Jak wcześniej napisałem o ile Sąd będzie przytomny to zeznania
    policjanta i jego świadka włoży gdzieś na półkę między twórczość braci
    Grimm i Andersena. Policjant jest ślepy, co piszę tutaj bodaj trzeci
    raz, bo po pierwsze nie widział podwójnej ciągłej, po drugie nie widział
    włączonego lewego kierunkowskazu. Mało tego, ma przywidzenia, bo widział
    światła awaryjne. Racjonalnych powodów ich rzekomego włączenia to już
    chyba nikt jest w stanie podać, w przeciwieństwie do kierunkowskazu.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675