  • Data: 2010-05-13 21:00:19
    Temat: Re: kolizja, jak siĂŞ broniĂŚ
    Od: "Gray" <n...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "szymon" > napisał w wiadomości

    > No właśnie w tym problem. Świadek, chociaż pewnie lewy, ale potwierdzi
    > zeznania.
    > A w całym tym wątku właśnie chodziło mi o to, jak się przed taką dwójką
    > bronić.
    > A przy okazji zrobiły się niepotrzebne kłótnie na inne tematy.

    Już to gdzieś pisałem wcześniej. Tylko twojemu znajomemu postawią koledzy
    pana policjanta zarzuty. A sprawą policjanta nie będą się zajmować. Bo to
    nie on będzie obwiniony. Władza zwycięży jak zwykle. Dla zasady. Zeznania i
    notatki służbowe policji mają domniemanie rzetelności i prawdy. Będą
    stanowiły żelazny dowód. Jak będzie ten znajomy pyskował, to powołają
    biegłego za którego będzie jeszcze dopłacał.

    Pzdr.
    --
    Gray