  • Data: 2010-05-13 16:47:22
    Temat: Re: kolizja, jak siĂŞ broniĂŚ
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "szymon" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:3461.000027c7.4bec232e@newsgate.onet.pl...

    > No właśnie w tym problem. Świadek, chociaż pewnie lewy, ale potwierdzi
    > zeznania.
    > A w całym tym wątku właśnie chodziło mi o to, jak się przed taką dwójką
    > bronić.
    > A przy okazji zrobiły się niepotrzebne kłótnie na inne tematy.

    A w jakim zakresie owa dwójka ma zamiar zmienić stan rzeczywisty? No bo
    zakładając nawet, że sąd przyjmie wersję tego kierującego z przodu, to
    pozostaje poza wszelkim sporem, że zajechał on drogę wyprzedzającemu go.
    Przyznam, że nie bardzo w ogóle rozumiem, po co ów policjant miałby
    cokolwiek kombinować w tym wypadku. Nawet bez dodatkowego świadka
    udowodnienie, że w pojeździe nie były włączone światła awaryjne, a samochód
    faktycznie jechał uważam za nieprawdopodobne, a dopiero w tej sytuacji
    można by było uznać, ze przy okazji policjant dopuścił się wykroczenia. Ten
    dodatkowy świadek w mojej ocenie do niczego tak naprawdę nie jest potrzebny
    policjantowi.