  • Data: 2010-05-13 17:29:31
    Temat: Re: kolizja, jak sie broniae
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości
    news://news-archive.icm.edu.pl/hsh496$l26$1@opal.icp
    net.pl
    *Nostradamus* napisał(-a):

    > Miało być EOT ale....
    >
    > Za głupiś aby zerozumieć, że mógł zmienić pas zanim ciągła linia się
    > pojawiła???

    Za głupi jesteś żeby zrozumieć, że kiedy już ona była, to nie miał prawa
    znajdować się z jej drugiej strony? I nie wiem dlaczego twierdzisz, że
    przejechał przez nią wcześniej jakby to miało usprawiedliwiać jazdę po
    jej drugiej stronie (pod prąd)

    > Skąd skręcający może coś o tym wiedzieć skoro nie widział auta
    > wyprzedzającego??

    Jak nie widział, to nie wyprzedzał. Policjant zaczął wyprzedzać już w
    trakcie skręcania, czego dowodem jest to że uderzył w lewe drzwi

    > Wyprzedzający powie, że był na lewym pasie gdy skręcający włączył
    > migacz i

    > zaczął skręcać albo, że stojący na prawym pasie samochód nagle ruszył

    Jaki stojący? Jechał

    > skręcając zajechał mu drogę. Potwierdzi to świadek ( a takowy jest)
    > i.....dupa.

    Właśnie po to są malowane podwójne ciągłe przed zjazdami do posesji żeby
    nie było sytuacji takich jak w tym wątku. Cóż z tego kiedy policjnatowi
    jako przedstawicielowi prawa wydawało sie że stoi ponad nim? Nie wiadomo
    co świadek potwierdzi. A w ogóle to musiałby być niespełna rozumu
    pakując sią w taką grubymi nićmi szytą aferę

    > Głupiś.

    > Tym razem ostatecznie EOT bo albo zrozumiałeś o czym piszę i dalsze
    > ciągnięcie wątku jest niepotrzebne albo niezrozumiałeś a wtedy
    > ...szkoda
    > klawiatury.

    Nie, to Ty do swojej zakutej pały nie dopuszczasz rzeczy oczywistych, a
    braki w wiedzy uzupełniasz zmyśleniami.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675