    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kolejna gwiazda youtuba
    Date: Mon, 23 Apr 2018 07:08:49 +0200
    <pbd1u3$4s1$1@node2.news.atman.pl> <CQzCC.141934$Ej6.73850@fx11.ams1>
    <pbejvg$eov$8@node2.news.atman.pl> <KvaDC.207540$VU6.161468@fx07.ams1>

    > Ale to Twoje subiektywne odczucie.

    Odczucia są zawsze subiektywne. Nie ja jeden mu zwracałem uwagę, że
    swoimi poglądami nawiązuje do najlepszej tradycji dowcipów o
    milicjantach i przynosi szkodę formacji w której służy.

    > Nie musimy się zastanawiać, bo wiadomo, że policjanci dokładają sie do
    > problemu jak chocby ten dyskutowany na skrzyżowaniu, ale to przeciez nie
    > oznacza, że jakas argumentacja jest z założenia do dupy tylko dlatego,
    > ze nam sie nie podoba a druga osoba jest policjantem.

    Oczywiście, że nie - argumentacja jesz z dupy bo jest z dupy. A to że
    osoba takie idiotyczne argumenty wytaczająca jest policjantem, powoduje,
    że potem policja ma opinię jaką ma.

    > No zobacz np. tę dyskusję, w sumie rzecz sprowadza się do szczegółowego
    > roztrząsania czy baba mogła wejść na te pasy. To jest dyskusyjne.

    Niespecjalnie jest dyskusyjne. Kulsona z założenia nie widać, bo się tak
    ustawił, więc czemu miaby nie wejść skoro nie "wtargiwiwuje"? Ponadto
    dyskusje nie zaczęła się od tego czy mogła wejść, a co zrobił kuslon.

    > A jak
    > sie to drąży na poziomie, wysepka, srepka, widziała, nie widziała, to
    > czesto mozna sie otrzeć o absurdy.

    To może lepiej się nie obcierać, tylko przyznać że kulson dał dupy. A
    jak się ktoś obciera o absurdy szukając usprawiedliwienia dla kulsona,
    to niech nie ma pretensji, że przylgnie do niego latka broniącego
    kolegów w każdy, nawet najbardziej absurdalny sposób.

    > Ale w dyskusji można sobie różnie
    > argumentować. Ty to odbierasz jako bronienie policjanta na siłę, ja jako
    > argumentacje na potrzeby dyskusji. W ogóle nie odczuwam, aby Robert tego
    > policjanta jakoś specjalnie bronił, a jeśli już, to jedynie, ze jakies
    > tam powody mogły byc, że się przyebał.

    Tak jak napisałeś to jest twoje subietktywne odczucie.

    Ale sprawa jest prostsza - ktoś w tej sytuacji dał dupy więc napisz kto.

    Kulson,
    Piesza,
    Kierowca.

    Shrek