  • Data: 2018-04-23 07:21:17
    Temat: Re: kolejna gwiazda youtuba
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pobrzdąkać sobie musiał, ale już z tego w jakim stylu uderzył do
    > kierowcy, wynika, że nie miał zamiar go niczym karać, a raczej się
    > zdziebko odpowietrzyć.
    >
    > Taka przynajmniej moja diagnoza :)

    I pewnie trafna, tylko raz jak ktoś musi spuszczać z siebie
    nieregulaminowo powietrze, to moze nie bardzo się nadaje. Kierowanie
    ruchem to nie jest najbardziej stresująca czynnością jaka może się
    funkcjonariuszowi drogówki przytrafić. Ponado ciekawe czy wogóle się
    kapną, że nie bardzo moze mieć pretensję do babki, bo się zwyczajnie nie
    widzieli?

    Shrek