  • Data: 2018-04-23 08:34:07
    Temat: Re: kolejna gwiazda youtuba
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    > Oni byli poza przejściem.

    Nie. Nie byli. Byli na przejściu i omijali stojący na przejściu samochód.
    Gdyby przejście było wyłączono z ruchu, to zasłoniliby znaki D-6
    informujące kierowcę o przejściu (czasem znaki na szybko "przekreśla
    się" taśmą) oraz uniemożliwiliby pieszym wejście na to przejście.

    A gdyby trafił się wyjątkowo mało inteligentny pieszy i pomimo tych
    barier, zapór, zasieków z drutu kolczastego, pola minowego i dywizji
    czołgów przed przejściem, jednak na te pasy wlazł (a tym bardziej
    kobieta z wózkiem), to nadal uważam, że kierowca miał _obowiązek_
    zwolnić i zachować szczególną ostrożność, a nawet się zatrzymać.
    Kobieta z wózkiem nie stała na chodniku przy krawężniku. Stała z wózkiem
    na środku jezdni. I żaden stojący przed i za przejściem plastikowy
    słupek faktu tego nie zmienią.

    Pozdrawiam
    Piotr