  • Data: 2018-04-23 08:55:53
    Temat: Re: kolejna gwiazda youtuba
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Uważam, że jeślin część jezdni jest wydzielona z ruchu pojazdów (tutaj
    > słupkami i pojazdem serwisowym), to pieszy na jednię wchodzi dopiero w
    > chwili, gdy opuszcza tę wydzieloną część. A nie w chwili, gdy przekracza
    > krawężnik.

    tia, kolega zatrzymał sie na przygotowywanym do remontu pasie ruchu,
    wyłączonym, z ruchu, bo zauważył, że dzwoni telefon, a zapomniał zabrać
    zestawu głośnomówiącego, odebrał i dostał mandat za rozmowę w czasie
    jazdy. Policjant tłumaczył, że nie ma znaczenia, że pas jest wyłączony z
    ruchu...

    --
    http://zrzeda.pl