  • Data: 2007-04-08 20:54:15
    Temat: Re: kogo wina - stłuczka <?!>
    Od: "smiechu" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak samo jak w opisywanym przypadku. Czyli wina bedzie tego ktory nie
    > ustapil pierwszenstwa.

    Hm, ale kto tam ma pierwszeństwo?
    Ten który wjeżdza z podporządkowanej? chyba nie...
    Ten co jedzie pod prąd? na jakiej podstawie można to stwierdzić?
    A jak jadąc pod prąd puknie gościa skręcającego w lewo (jadącego z naprzeciwka)
    to kto miał pierwszeństwo?
    Pytanie z tej samej serii:
    Wyjeżdzam z parkingu tyłem (włączanie sie do ruchu, cofanie - obowiązek
    zachowania szczególnej ostrożności) na drodze jest linia ciągła więc "z drugiej
    strony" nikt nie powienien próbować wjechać w miejsce z mojej prawej strony
    zakręcając w lewo - a jednak znalazł się łoś. I bum. Czyja wina: moja - bo go
    nie widziałem? Czy jego - bo gdyby zachował się jak przystało na kierowcę to nie
    doszło by do przecięcia torów ruchu (po to jest ciągła linia, której
    przekraczanie jest zabronione).
    Pozdr
    smiechu