  • Data: 2005-03-31 10:27:37
    Temat: Re: "kochana" TEPSA
    Od: "l3ft" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A niby czemu? Opłata za NEO jest naliczana za miesiac, ale nie jest
    > powiedziane ze co miesiąc musisz dostać na to rachunek. Ja akurat dostaje
    > co miesiąc ale jak poczytasz archiwum to przekonasz się, ze Twój brat nie
    > jest wyjątkiem. I zapłacić trzeba
    >
    > HaNkA

    yyhyyy....to w takim razie smutek i nostalgia ;-(
    ale nie mam przed soba warunkow umowy jakie podpisywal brat i wlasnie o to
    mi chodzi: czy w owych warunkach jest napisane , ze TPsa zobowiazuje sie do
    comiesiecznego rozliczania (przysylania rachunkow) klientowi? bo jesli jest
    taki punkt to mysle, ze nie dotrzymali warunkow umowy... kombinuje jak
    moge...wiemm... ;-)

    --
    kuba