  • Data: 2005-03-31 10:50:02
    Temat: Re: "kochana" TEPSA
    Od: Herbi <x...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 31 mar o godzinie 12:17, na pl.soc.prawo, l3ft napisał(a):

    > jasne, korzystal, wiedzial...z tym ze mial sie prosic TPSE o wystawienie
    > rachunku?

    Prosić t może nie, miał zażądać wystawienia faktury.

    > To przeciez oni sprzedają i to ich interesie jest pilnowanie aby
    > rachunki docieraly do klienta

    Ale ciężar spoczywa także na konsumencie - zerknij do Regulaminu
    świadczenia usług i do Umowy o świadczenie usługi - stoi jak wół /nie mylić
    z bawołem w lesie ;) / że w razie nie otrzymania rachunku lub w złej
    wysokości klient ma zwricic się do operatora z ..... itd itp

    > CO MIESIAC ... tak mi sie wydaje... no ale ja
    > jetem lesnik a nie prawnik =P

    To wyjdż z tego lasu, skoro partyzantów już wygoniłeś z lasu, sam też się
    przewietrz.

    --
    Herbi
    31-03-2005 12:50:00