  • Data: 2005-04-03 14:51:57
    Temat: Re: klucze a AC
    Od: "Chris" <k.gajdzik.@mulpa@.geoinvest.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "jar" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:233a.0000081f.424ff13d@newsgate.onet.pl...
    > Witam serdecznie wszystkich,
    > pomimo moich poszukiwań na Google nie moge
    > znaleźć odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie...a mianowicie:
    >
    > Kupiłem samochód u naszych zachodnich sąsiadów- Fiat Punto MK1
    > lecz niestety właściciel nie mógł znaleźć karty kodowej do immob. i klucza
    > "matki", czyli dostałem tylko 2 oryginalne kluczyki niebieskie. Autko
    > ubezpieczyłem OC i AC, agent zrobił zdjęcia tych 2 kluczyków ( o ten 3 ani
    > karte kodową nie pytał). Mam jednak wątpliwości czy np.
    > przy ewntualnej kradzieży ( oby nie ) mogą być problemy z wypłatą
    > odszkodowania, bo przecież oryginalnie
> [...]

    Polecam poczytac ogolne warunki ubepieczenia, tam pewno bedzie zapisane.
    Z zycia podam ze znajomy mial 1 klucz do samochodu, w umowie AC mial wpisane
    liczba kluczy 1 i mu wyplacili odszkodowanie za kradziez samochodu. Wydaje
    mi sie ze musisz miec tyle kluczy (po ewentualnym wystapieniu kradziezy) ile
    masz wpisane w umowie ubezpieczenia.