  • 1. Data: 2005-04-03 13:35:58
    Temat: klucze a AC
    Od: "jar" <j...@o...pl>

    Witam serdecznie wszystkich,
    pomimo moich poszukiwań na Google nie moge
    znaleźć odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie...a mianowicie:

    Kupiłem samochód u naszych zachodnich sąsiadów- Fiat Punto MK1
    lecz niestety właściciel nie mógł znaleźć karty kodowej do immob. i klucza
    "matki", czyli dostałem tylko 2 oryginalne kluczyki niebieskie. Autko
    ubezpieczyłem OC i AC, agent zrobił zdjęcia tych 2 kluczyków ( o ten 3 ani o
    karte kodową nie pytał). Mam jednak wątpliwości czy np.
    przy ewntualnej kradzieży ( oby nie ) mogą być problemy z wypłatą
    odszkodowania, bo przecież oryginalnie
    powinny być 3 klucze i karta.

    Dziękuje z góry z ewentualne odpowiedzi,

    Pozdrawiam,

    JAR

  • 2. Data: 2005-04-03 14:51:57
    Temat: Re: klucze a AC
    Od: "Chris" <k.gajdzik.@mulpa@.geoinvest.pl>

    Użytkownik "jar" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > odszkodowania, bo przecież oryginalnie
    > powinny być 3 klucze i karta.
    >
    > Dziękuje z góry z ewentualne odpowiedzi,

    Polecam poczytac ogolne warunki ubepieczenia, tam pewno bedzie zapisane.
    Z zycia podam ze znajomy mial 1 klucz do samochodu, w umowie AC mial wpisane
    liczba kluczy 1 i mu wyplacili odszkodowanie za kradziez samochodu. Wydaje
    mi sie ze musisz miec tyle kluczy (po ewentualnym wystapieniu kradziezy) ile
    masz wpisane w umowie ubezpieczenia.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2005-04-03 14:55:14
    Od: "Ramiel" <r...@p...onet.pl>

> [...]
    > karte kodową nie pytał). Mam jednak wątpliwości czy np.
    > przy ewntualnej kradzieży ( oby nie ) mogą być problemy z wypłatą

    Witam
    Tak oryginalnie jest jeszcze trzeci kluczyk do fiatów - kluczyk trzeci jest
    brązowy - a karta też jest.
    W ubezpieczalniach chyba nie wiedzą o tym albo to nie jest wymagane - może
    wypowie się jakiś ekspert od ubezpieczeń komunikacyjnych ?
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2005-04-03 17:46:56
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    jar wrote:
    > Witam serdecznie wszystkich,

    Jeżeli agent wiedział, że masz tylko 2 klucze i reszty nie ma i zawarł z
    tobą umowę, to w razie kradzieży tylko tych dwóch kluczy od ciebie będą
    się domagać.
    Gdyby agent uznał, że karta ma być to powinien odmówić ci ubezpieczenia
    samochodu, albo zaproponować inne warunki.
    Skoro tego nie zrobił, to znaczy, że ubezpieczył samochód taki jaki
    jest, czyli tylko z dwoma kluczykami.