eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoklient nie zaplacil za fakture › Re: klient nie zaplacil za fakture
  • Data: 2006-03-10 12:07:09
    Temat: Re: klient nie zaplacil za fakture
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    andy napisał(a):
    > Witam
    > Wykonalem dla jednego klienta stronę www.
    > Klient bardzo nalegal na termin i szybko strona zostala zrobiona. Wyslalem
    > do klienta fakture VAT za z platnoscia na przelew i niestety od tego czasu
    > klient sie nie odzywa. Zachowlalem sie jak naiwniak! Nie dość że nie
    > dostalem zaplaty za moją robote to jeszcze musialem doplacić (podatki).
    > Teraz nie moge się do niego dodzwonic ani nie odpowiada na majle.
    > Niestety nie posiadam podpisanej z nim umowy a wszystkie usalenia były przez
    > telefon lub majla. :(
    > Posiadam całą korespondencję majlową i jego hasła do domeny itd.
    >
    > Czy jest jakiś sposób aby odzyskać pieniądze za tą fakturę?
    > Może sąd pomoże?


    zawsze klub ukryta niespodzianke ktora blokuje strone (program) jezeli
    nie zostanie dolaczony plik ktory wysylasz PO otrzymaniu zaplaty.
    Mozesz powiadomic o tym zleceniodawce jednak dam glowe ze w takim
    przypadku sam sie predzej czy pozniej zglosi :-)

    P.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1