  • Data: 2008-08-18 18:05:12
    Temat: Re: klatka chodowa w bloku -co wolno trzymac?
    Od: "Papkin" <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

    Norbert wrote:

    > Masz problem ze schodkami , a szafami , zaparkuj pod drzwiami samochod
    > bedziesz wygrana.
    > Taki nastroj dziś? Czy to tak zawsze? :-)

    Wozki po zabawkach, przepraszam dzieciach, np takie na blizniaki - tez
    zostawiaja na klatce.

    Wiecie, rodzina mieszka w takim komunistycznym mrowkowcu a tam projektant albo
    byl downem albo dostal prikaz - najwiecej luda upchaj na tym placu i tak
    zrobil. Wozek zajmuje duzo miejsca. Pomysl co bedzie jak bedzie potrzebna
    ewakuacja budynku albo straz pozarna bedzie musiala wlazic ze swoimi
    narzedziami po takich schodach. Jesli nie ma miejsca na wozek w domu (a sie
    znajdzie tylko ludzie sa wygodni) to nie miejcie ludzie potomkow. Jak nie ma
    miejsca na auto pod mrowkowcem to nie kupuj nastepnego a nowe mieszkanie itd.

    Ja sie nie czepiam bo ogolnie mnie to wali, mieszkam we wlasnym domku ale
    pomyslcie... rower to jeszcze ujdzie, malo "swiata" przejscia zabiera. Wozek
    juz znacznie wiecej.