    From: "Tenar" <t...@k...org>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: klastry wiejskie
    Date: 28 May 2005 22:58:38 +0200

    > No to skorygować ustawę o spółdzielczości, a nie tworzyć zupełnie nowy
    > twór prawny, który jedynie wprowadzi zamieszanie w systemie prawnym.

    Ten argument slysze na okraglo.
    Niektorzy prawnicy sa tak zszokowani naszymi propozycjami, ze w ogole zatracaja
    zdolnosc myslenia. Dziwnym trafem dotyczy to jedynie prawnikow bedacych blisko
    wladzy. Na Podkarpaci nie udalo sie nam natrafi na ani jeden glos zdecydowanie
    przeciwny (mamy bardzo duzo pozytywnych opinii).
    Niedawno byl w "Rzeczpospolitej" artykul pt. "Dwie Polski".
    I ja tez dostrzegam istnienie takich dwoch swiatow:
    swiat realnej gospodarki i realnych problemow i swiat doktrynerstwa,
    pozorowanych dzialan wielkich wizji i wspanialych eksperymentow (przewaznie
    konczacych sie klapa).
    My pochodzimy z tego pierwszego swiata.