  • Data: 2004-11-29 21:38:38
    Temat: Re: kara za brak oznaczenia DG
    Od: GT! <c...@m...sig> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik wrote:

    > A czasem tam nei ma terminu na wniesienie sprzeciwu?

    "Poczuenie:
    1. 0d wyroku obwinionemu i oskarzycielowi publicznemu przysluguje psrzeciw
    do Sadu, ktory wydal wyrok nakazowy. Sprzeciw wnosi sie na pismie zawitym
    (nieprzekraczalnym) terminie 7 dni od doreczenia odpisu nakazowego;"

    Z tego rozumiem, ze mam 7 dni od daty doreczenia. List polecnoy przyszedl
    do mnie 24 listopada ale mnie wtedy w domu nie bylo. Odebralem go z poczty
    26 listopada i z tego co sie orientuje ta druga date sie traktuje jako
    termin doreczenia.

    > No i nawet dobrze, że próbowałeś sam znaleźć. Z tym, że brak oznaczenia
    > siedziby to jest wykroczenie opisane w art. 60(1)§3 kw. Tak wiec przepisy
    > zacytowane przez Ciebie absolutnie tego nie dotyczą.

    No wlasnie. Na wyroku nakazowym nie mam napisane, z ktorego dziennika ustaw
    korzystaja. Nie znam sie za dobrze na prawie wiec na razie udalo mi sie
    znalezc to co podalem w pierwszym poscie tego watku. Jesli ktos wie, ktory
    dziennik ustaw jest aktualny to prosilbym o informacje.

    --
    pozdrawiam, GT!
    troojka at aster dot pl