  • Data: 2004-11-29 22:20:48
    Temat: Re: kara za brak oznaczenia DG
    Od: GT! <c...@m...sig> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa wrote:

    > Zasadniczo to powinno być odwrotnie - osoba+nawa firmy.

    W sumie to nie ja to ustalalem. Taki zapis dostalem z urzedu, w ktorym
    zarejestrowalem dzialalnosc. Swoja droga taki zapis: "nazwa, osoba"
    spotkalem nie raz, nawet wsrod moich klientow.

    > Ustawa nie nakazuje ukrywania danych przez ich posiadaczy :)

    Ale pozwala je ukryc jesli osoba sobie tego zyczy. Moja mama zazyczyla
    sobie ukrycie danych osobowych na domofonie (nie jest zaangazowana w
    prowadzenie DG).

    > Wystarczy zwykła wizytówka na drzwiach - imię i nazwisko. Albo na
    > domofonie - jak kto lubi.

    To sie da zrobic ale w tym momenci bardziej zalezy mi na tym aby umozyc mi
    kare. Czy jest jakis paragraf, ktory mnie obroni przed kara?
    Mnie nie zalezy na lamaniu prawa, nie widzialem wczesniej potrzeby
    umieszczania informacji o moje DG wiec jej nie umieszczalem. Jesli jest to
    wymagane przez prawo to moge to zrobic ale, w moim przypadku, uwazam, ze
    nie ma to najmniejszego sensu bo nic tym faktem nie wniesie. Kara tez jest
    bez sensu, zrozumial bym gdybym dostal nagane (przewidziana jako kare w
    kodeksie) i nadal bym nie umieszczal oznaczenia to wtedy kare grzywny bym
    uznal za sluszna.

    --
    pozdrawiam, GT!
    troojka at aster dot pl