  • Data: 2004-11-30 07:27:17
    Temat: Re: kara za brak oznaczenia DG
    Od: GT! <c...@m...sig> szukaj wiadomości tego autora

    Maciek Bogdański wrote:

    > Zgadza sie. W ustawie o swobodzie dzialalnosci gospodarczej, ktora
    > zastapila ustawe prawo dzialalnosci gospodarczej, nie ma obowiazku
    > oznaczania miejsca wykonywania dzialalnosci.

    Czyli zgodnie z Art. 2 par. 2 kw: "Jeżeli według nowej ustawy czyn objęty
    orzeczeniem nie jest już zabroniony pod groźbą kary, ukaranie uważa się za
    niebyłe." i z artykulem wykreslajacym obowiazek oznaczania mam podstawy do
    odwolywania sie?
    Czy moze ktos mi podac w ktorej nowelizaji jest zapis o wykresleniu
    obowiazku?

    > Zgadza sie, zapomniano wykreslic...

    Wedlug artykulu jaki czytalem nie zapomniano bo w tej samej ustawie go
    nawet nowelizowano. Ale mozliwe, ze cos zle przeczytalem. Nie moge znalezc
    teraz tego artykulu wiec nie mam sie na co powolac.

    --
    pozdrawiam, GT!
    troojka at aster dot pl