eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawojak wyglada sprawa gwarancji › Re: jak wyglada sprawa gwarancji
  • From: "JENY" <J...@o...pl_>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <46fbb284$1@news.home.net.pl> <fdgcj2$hml$1@news.onet.pl>
    Subject: Re: jak wyglada sprawa gwarancji
    Date: Thu, 27 Sep 2007 15:58:18 +0200
    Lines: 31
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3138
    NNTP-Posting-Host: 87.99.7.202
    Message-ID: <46fbb702$1@news.home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1190901506 87.99.7.202 (27 Sep 2007 15:58:26 +0200)
    Organization: home.pl news server
    X-Authenticated-User: buscio.post
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!nf1.ipartners.pl
    !ipartners.pl!news.home.net.pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:488324
    [ ukryj nagłówki ]


    >> Witam,
    >> czy kupujac na aukcjach internetowych towar ,ktory podlega
    >> zwrotowi-reklamacji , zwrot kosztow wysylki pokrywa sprzedawca?
    >
    > W przypadku gwarancji - tak jak się umówisz ze sprzedawcą, zazwyczaj na
    > swój koszt.
    >
    > W przypadku niezgodności towaru z umową - koszt przesyłki ponosi
    > sprzedawca
    >
    > W przypadku zwrotu - koszt przesyłki ponosisz Ty.
    >
    >> Czy sprzedawca powinien zwrocic kwote lacznie z transportem przed
    >> otrzymaniem towaru czy po ?
    >
    > Jeśli ma zwrócić, to raczej po.
    >
    >> Sprawa dotyczy troche ciezkiej rzeczy,ktorej wartosc transportu wynosi
    >> 150zł.
    >
    >
    > Ale jak się dogadasz, to może zwróci przed? Najpierw musisz jednak
    > dostarczyć towar, sprzedawca musi uznać reklamację w związku z
    > niezgodnością z umową i dopiero możesz żądać zwrotu kosztów transportu.

    ale nie przepisu odnosnie praw konsumenta,ze musi przelac naleznosc (koszty
    wysylki w obie strony) przed moja wysylka?
    Gwarancja wynikla z winy sprzedawcy.
    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1