eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawojak wyglada sprawa gwarancji › Re: jak wyglada sprawa gwarancji
  • Data: 2007-09-27 13:58:18
    Temat: Re: jak wyglada sprawa gwarancji
    Od: "JENY" <J...@o...pl_> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    >> Witam,
    >> czy kupujac na aukcjach internetowych towar ,ktory podlega
    >> zwrotowi-reklamacji , zwrot kosztow wysylki pokrywa sprzedawca?
    >
    > W przypadku gwarancji - tak jak się umówisz ze sprzedawcą, zazwyczaj na
    > swój koszt.
    >
    > W przypadku niezgodności towaru z umową - koszt przesyłki ponosi
    > sprzedawca
    >
    > W przypadku zwrotu - koszt przesyłki ponosisz Ty.
    >
    >> Czy sprzedawca powinien zwrocic kwote lacznie z transportem przed
    >> otrzymaniem towaru czy po ?
    >
    > Jeśli ma zwrócić, to raczej po.
    >
    >> Sprawa dotyczy troche ciezkiej rzeczy,ktorej wartosc transportu wynosi
    >> 150zł.
    >
    >
    > Ale jak się dogadasz, to może zwróci przed? Najpierw musisz jednak
    > dostarczyć towar, sprzedawca musi uznać reklamację w związku z
    > niezgodnością z umową i dopiero możesz żądać zwrotu kosztów transportu.

    ale nie przepisu odnosnie praw konsumenta,ze musi przelac naleznosc (koszty
    wysylki w obie strony) przed moja wysylka?
    Gwarancja wynikla z winy sprzedawcy.
    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1