eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawojak wyglada sprawa gwarancji › Re: jak wyglada sprawa gwarancji
  • Data: 2007-09-27 14:16:38
    Temat: Re: jak wyglada sprawa gwarancji
    Od: Liwiusz <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    JENY pisze:
    >> Mówimy o gwarancji, czy reklamacji z tytułu niezgodności towaru z
    >> umową? Bo w przypadku gwarancji sprzedawca nie musi oddawać kosztów
    >> transportu, nawet w przypadku jej uznania, jeśli nie obiecywał zwrotu
    >> tych kosztów w warunkach gwarancji.
    >
    > mowimy o reklamacji, tego produktu juz nie chce.
    > Chce aby sprzedawca oddal mi za koszty wysylki przed moja wysylka
    > reklamowanego produktu.

    Nierealne. Ustawa mówi o zwrocie kosztów poniesionych przez
    kupującego, czyli najpierw kupujący ponosi koszty, potem sprzedawca
    uznaje reklamacje i mu je zwraca.

    Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie
    Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r.
    art. 8 p. 2
    "Nieodpłatność naprawy i wymiany w rozumieniu ust. 1 oznacza, że
    sprzedawca ma również obowiązek zwrotu kosztów poniesionych przez
    kupującego, w szczególności kosztów demontażu, dostarczenia, robocizny,
    materiałów oraz ponownego zamontowania i uruchomienia."



    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz
    www.liwiusz.republika.pl
    Masz wierzytelność i chcesz ją sprzedać lub potrzebujesz pomocy w jej
    egzekucji => http://www.kwm.net.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1