  • Data: 2007-09-27 14:10:58
    Temat: Re: jak wyglada sprawa gwarancji
    Od: "JENY" <J...@o...pl_> szukaj wiadomości tego autora

    > Mówimy o gwarancji, czy reklamacji z tytułu niezgodności towaru z umową?
    > Bo w przypadku gwarancji sprzedawca nie musi oddawać kosztów transportu,
    > nawet w przypadku jej uznania, jeśli nie obiecywał zwrotu tych kosztów w
    > warunkach gwarancji.

    mowimy o reklamacji, tego produktu juz nie chce.
    Chce aby sprzedawca oddal mi za koszty wysylki przed moja wysylka
    reklamowanego produktu.
    Koszt wysylki 150zł + czasochlonne opakowanie.
    Czy sprzedawca ma prawo odmowic wplaty zsumowanej kwoty przed moja wysylka?
    Jesli tak w jaki sposob go przekonac do wplaty lub jakich argumentow prawny
    jesli takie sa uzyc wobec niego.