eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawojak wyglada sprawa gwarancji › Re: jak wyglada sprawa gwarancji
  • Data: 2007-09-27 14:03:11
    Temat: Re: jak wyglada sprawa gwarancji
    Od: Liwiusz <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    s...@a...pl pisze:
    >> W przypadku niezgodności towaru z umową - koszt przesyłki ponosi
    >> sprzedawca
    >
    > A co w przypadku nieuznania reklamacji z tego tytułu? Klient przed odbiorem
    > rzeczy musi mi zwrócic ten koszt?


    W praktyce jest tak, że klient ponosi ten koszt wysyłając produkt w
    ramach reklamacji i nie otrzymuje zwrotu kosztów, jeśli reklamacja jest
    nieuzasadniona.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz
    www.liwiusz.republika.pl
    Masz wierzytelność i chcesz ją sprzedać lub potrzebujesz pomocy w jej
    egzekucji => http://www.kwm.net.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1