  • Data: 2016-06-27 18:00:15
    Temat: Re: jak uciszyć pierdolone dzwony kościelne
    Od: kriters <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2016-06-27 15:06, Kris wrote:

    > Jak wybudujesz "legalnie" chlewnię np a ktoś za płotem tej chlewni kupi za rok
    działkę i postawi dom to nie bardzo możne narzekać na smród

    Wyskocz jeszcze ze szpitalami i pogotowiem. To wasz flagowy argument. "A
    gdyby tu był szpital (w przyszłości), i wasza
    matka przechodzila".

    Mieszkałem poł życia obok szpitala i całonocne wycie karetek jest niczym
    w porównaniu z bezsensownym
    napierdalaniem tych dzwonów.

    > Człowiek szuka mieszkania, znajduje takie 100m od wieży kościelnej, kupuje to
    raczej zdziwiony nie powinien być ze dzwony słyszy.
    > Są jeszcze w Polsce miejsca gdzie dzwony nie przeszkadzają
    Pięknie powiedziane. Są JESZCZE miejsca gdzie ta banda popierdolonych
    terrorystów nie dotarła. I tam
    pewnie powinienem się schować. Do czasu aż te chuje znowu mnie znajdą.
    Akurat budują, nie wiedzieć
    po jaki chuj, niedaleko dwa kolejne kościoły, obydwa w odległości max
    50m od dużych blokowisk. I nie
    znam nikogo komu by się to podobało.