  • Data: 2016-06-27 19:16:26
    Temat: Re: jak uciszyć pierdolone dzwony kościelne
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 27.06.2016 19:08, Liwiusz wrote:

    > Przewidywałem taką linię argumentacji. Naprawdę nie ma sensu, aby trzeba
    > było ją brać poważnie.

    Aha - czyli "wiem, ale nie powiem". Zauważ, że nie rozmawiamy tu o
    procesjach, pielgrzymkach i innych potencjalnie uciążliwych dla
    otoczenia rzeczy, które jednak mają jakieś tam uzasadnienie. Takie samo
    wydarzenie jak maraton - niech się bawią.

    Mówimy o napieprzaniu w dzwony z okazji tego, że już rano.

    Shrek.