  • Data: 2006-07-18 18:31:09
    Temat: Re: jak to potraktowac?
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    R6 napisał(a):
    > Użytkownik <k...@g...com> napisał w wiadomości
    s.com...
> [...]
    >
    > Dałem się naciągnąć tele-sprzedawcy autoryzowanego przedstawiciela
    > jednej z sieci GSM.
    > Najwyraźniej źle zinterpretowałem słowa pani oferującej mi nowy
    > telefon z nową taryfą -
    > a posiadam już jeden z abonamentem.
    >
    > Kurier dostraczył mi paczkę, dał do podpisania fakturę VAT za
    > telefon i dowód wydania.
    > Wydaje mi się, że tak się ucieszył z faktu, iż nie mam odliczonych
    > pieniędzy (powinien mi wydać 1 zł), że nie dał mi do podpisania
    > umowy.
    >

    > hehe naiwny jestes:) na bank kurier gdy zorientowal sie ze nie podpisales

    Nie zrozumiales. Zostawil mi umowy w kopercie,
    Ja je mam, oryginał i kopie to jest umowa na swiadczenie uslug
    telekomunikacyjnyc.
    Wiec co on mial podpisac?
    On mi powinien dac je do podpisania, ale tego nie zrobił.
    W tej chwili firma (przedstawiciel operatora) oczekuje,
    ze albo podpisze te umow i im wysle, albo zwroce telefon.

    Zastanawia mnie tylko, czy z prawnego punktu widzenia
    jestem do tego zobowiazany. zaplacilem za telefon.
    Tyle, ze w normalnej systuacji najpierw dostalbym do podpisania umowe.

    Uwazasz, ze gdvym im telefonu teraz nie zwrocil to wygeneruja umowe
    i podpisza za mnie i dostane rachunek za korzystanie z telefonu, czyli
    jakies karty sim?
    Przeciez karte ja mam i wowczas jej nie uzyje. Usluga nie jest
    aktwyowana.

    Co zrobie to inna kwestia.