    From: "pifpaf" <p...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: jak sie bronic przed falszywymi zeznaniami?
    Date: Fri, 13 May 2005 03:05:28 +0200

    Użytkownik <w...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:d60jcq$ef$1@opal.futuro.pl...
    > witam i prosze o pomoc,
    >
    > sasiedzi wspolnie (2 osoby ) skladaja falszywe zeznania , ze halasuje.
    > niestety zlozyli juz 2 razy doniesienie.
    > poniewaz przewaznie bywam sam nie mam swiadkow (z poprzedniego donosu
    > zostalem skazany ale sie odwolalem). syn, ktory po poprzednim donosie
    > zlozyl
    > zeznanie, ze tosasiadka z gory halasuje a nie ja nie przekonal sadu....
    > Nie wiem co robic, oskarzenia sa falszywe, ja w trudnej sytuacji bo
    > sasiedzi
    > oczywiscie klamia a ich glownym celem jest eksisja (na co nie maja zadnych
> [...]

    Widze, ze juz ktorys raz zamieszczasz tego psota wiec moze postaram sie
    pomoc :)

    Jak sam zauwazyles z prawnego pkt. widzenia niewiele da sie wskorac z tak
    przebieglymi sasiadami.

    Ale czy zastanawiales sie dlaczego tak jest, ze chca cie wykurzyc z
    mieszkania? Tak po prostu im sie znudzilo twoje sasiedztwo czy tez moze
    jestes dla nich dokuczliwy i znalezli w koncu na ciebie skuteczny sposob?
    Hmm ? Nie zrozum mnie zle. Nie oskarzam cie o nic tylko probuje cie sklonic
    do namyslu zebys dluzej nie walil glową w mur (straszny hałas ;-) !

    Wiem, ze sa ludzie, z ktorymi nie mozna sie dogadac, ale jesli postarasz sie
    dociec tego dlaczego chca cie wykurzyc to osiagniesz swoj cel - spokoj.

    Nie odgryzaj sie w sadzie tylko pogadaj z nimi. Nie raz, bo to pewnie nie
    wsytarczy, ale przez tydzien ,miesiec moze rok. Potrafisz ?

    Zacznij od tego sasiada, ktory wybil ci szybe. Good luck.

    pifpaf