    From: Arek <a...@e...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: jak malo placic ZUSowi i miec ubezpieczenie ?
    Date: Mon, 16 May 2005 19:20:28 +0200

    Dnia 2005-05-16 18:58, Robert Tomasik rzecze:
    > Po pierwsze nie zawsze, bo zcasem bywają komplikacje. niektórzy mają
    > zbieg świadczeń. A i ktoś idzie do pracy to trzeba mu ująć.

    Emeryturę? Dlaczego miałby mieć zabieraną emeryturę??

    > No to przerzucisz etaty do opiki społecznej, bo teraz oni będą musieli
    > stwierdzać, komu sie należy. Jaki to ma ekonomiczny sens?

    Orzeczenia o niepełnosprawności i tak robi ktoś inny. Nic tu się nie
    zmieni.

    > A jak ktos miał włąsną działanlość gospodarczą i nic mu nie
    > sprywatyzowali?

    Nie chodziło mi o prywaciarzy, lecz o ogólny majątek tzw. państwowy.
    To majątek wypracowany przez obecnych emerytów.

    > Pewnie że może. Tylko będzie się musiała rozbudować.

    O ile? Kilkadziesiąt, kilkaset osób?

    > A tak poważnie, to podejrzewam, ze nie masz zielonego pojęcia, jak się
    > kręci machina ZUS-u i stąd te genialne pomysły.

    No to wytłumacz mi maluczkiemu jak się kręci machina ZUSu.

    Ja Ci przedstawiłem jak się może kręcić osłona emerytów i rencistów i
    był to bardzo prosty i skuteczny mechanizm.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.eteria.net - rozmawiaj za darmo