  • Data: 2006-02-20 21:31:58
    Temat: Re: izba wytrzeźwień
    Od: "Grzech" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "buraxta" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    news:dtdaoq$v6j$3@news.onet.pl...

    > Czyli nie mogę chodzić po ulicy jak mam 1,0 promila?

    Już tu ktoś pisał. Wpływ ilości wypitego alkoholu na organizm jest rzeczą
    indywidualną. Jedna osoba przy 0.6 promila będzie "pijana" u innej przy
    zawartości 3 promili nie będzie widać żadnych objawów zewnętrznych. Powodem
    zatrzymania w IW jest wpływ alkoholu oraz zagrożenie bezpieczeństwa z tym
    związane. Pobyt w izbie nie jest karą tylko środkiem-zapobiegawczo
    leczniczym.
    Odpowiadając na Twoje pytanie można odpowiedzieć, że możesz chodzić
    swobodnie pod warunkiem, iż nie zagrażasz sobie ani innym.To czy zagrażasz
    czy nie jest rzeczą bardzo indywidualną i czasami występują tu nadużycia.

    Grzech