eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawointernet i problemy z łączem › Re: internet i problemy z łączem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed.neostrada.pl!
    atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: nadir <h...@o...gov>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: internet i problemy z łączem
    Date: Fri, 01 Aug 2008 09:03:26 +0200
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 43
    Message-ID: <g6ucif$r1o$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    References: <g6t5ob$6un$1@inews.gazeta.pl> <g6u6gk$b5r$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 212.160.185.34
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1217574287 27704 212.160.185.34 (1 Aug 2008
    07:04:47 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 1 Aug 2008 07:04:47 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; PL; rv:1.7.12) Gecko/20050915
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    In-Reply-To: <g6u6gk$b5r$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:546516
    [ ukryj nagłówki ]

    > a jak zepsuje Ci się TV po 5 latach od kupna to też "rządasz" żeby sklep
    > wymienił Ci go na nowy gratisowo? Bo to podobny przypadek...
    Przypadek nie podobny bo odbiornik/karta wifi nie jest uszkodzona.

    > BTW to że karta jest sprawna nie znaczy że będziesz mógł na niej
    > odbierać sygnał. Zmieniły się warunki w okolicy (pojawiły sięnowe
    > nadajniki) i karta nie daje sobie już rady z zakłóceniami. taki urok
    > wifi.
    Kable telefoniczne ulegaja czasmi uszkodzeniom, zlacza namakaja, styki
    sniedzieja, taki urok kabli, czy w/g Ciebie abonenci tepsianej neostrady
    powinni we wlasnym zakresie i za wlasne pieniadze naprawiac takie kable?

    > Nie jest to wina firmy która sprzedała kartę i dostarcza internet.
    Tym bardziej nie jest to wina abonenta.

    > Być może gdyby wymienili u siebie jakiś sprzęt to by się sytuacja
    > poprawiła ale możliwe że już teraz mają full-wypas anteny i nadajnik.
    Miedzy innymi za to sie placi abonament, zeby operator utrzymywal i
    rozwijal infrastrukture i to generalnie operator odpowiada za jakosc
    dostarczanego sygnalu.

    > Skoro poprawili Ci łącze/wymienili Twój sprzęt to wypadałoby zza niego
    > apłacić. No chyba że karta sieciowa była dzierżawiona od dostawcy
    > internetu - bo i taka sytuacja jest możliwa. Wtedy powinni zabrać swoją
    > kartę i gratisowo podstawić nowy sprzęt który będzie działał. Cena 200zł
    > nie jest wygórowana - to normalna cena access pointa.
    Generalnie to dobrze jest poczytac umowe i regulamin to moze wyjasnic
    watpliwosci kto, za co odpowiada, ale na ogol mozna rozwiazac wtedy
    umowe z winy operatora, tylko czy to rozwiazanie interesuje aboneta?


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1