  • Data: 2008-08-01 11:16:46
    Temat: Re: internet i problemy z łączem
    Od: nadir <h...@o...gov> szukaj wiadomości tego autora

    > w regulaminie pewnie jest zapis o swiadczeniu uslugi w ramach
    > mozliwosci technicznych - zaklócenia takie mozliwosci ograniczaja,
    > a jak nie podoba sie to wypad do konkurencji...
    Mozliwe, ze w regulaminie/umowie jest tez cos co pozwoli na jakies
    odszkodowanie, nie wiem, mozliwe tez ze jakies kodeksy to reguluja?
    Wtedy ten wypad do konkurencji moze troche kosztowac takiego dostawce.

    > operator przewidzial i nawet naprawil "lacze" - naprawa polegala na
    > wymianie urzadzenia odbiorczego i zaplacil za to odbiorca- jak dla mnie
    > to naturalne...
    Naturalne to by bylo gdyby to operator na siebie wzial ciezar
    naprawienia tego lacza.

    > jak widac z pierwszego postu nie wie
    I wcale nie ma takiego obowiazku, ma placic w/g umowy i moze w/g niej
    wymagac pewnych rzeczy, w tym przywrocenia do sprawnosci.

    > dobrze sie czujesz? kupisz sobie telewizor a jakis developer postawi dom
    > i Ci zasloni sygnal tv (telewizor jest sprawny ale nie odbiera sygnalu -
    > sa takie sytuacje) i winny jest sprzedawca odbiornika tv czy moze TVP ?
    Mysle, ze dobrze, bo kupujac telewizor marki XXX w sklepie YYY nie
    zawieram umowy na dostarczeniu mi sygnalu, ani przez ten sklep ani przez
    jakiegokolwiek nadawace.
    Natomiast kupujac od operatora konkretna usluge oraz sprzet do jej
    swiadczenia mam prawo wymagac, zeby to on mi ten sygnal dostarczyl i
    dodatkowe koszty pokryl sam.