eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawointernet i problemy z łączem › Re: internet i problemy z łączem
  • Data: 2008-08-01 15:57:26
    Temat: Re: internet i problemy z łączem
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    gg pisze:
    > Uzytkownik "nadir" <h...@o...gov> napisal w wiadomosci
    > news:g6urd8$443$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    >> I wcale nie ma takiego obowiazku, ma placic w/g umowy i moze w/g niej
    >> wymagac pewnych rzeczy, w tym przywrocenia do sprawnosci.
    >
    > wystarczy przeczytac sobie umowe/regulamin tepsy - tam sa ciekawe kwiatki
    > Osobiscie nie wierze ze dostawca internetu nie ma w regulaminie takiego
    > zapisu, ze jak nie ma mozliwosci technicznych to po prostu nie swiadczy
    > uslugi - odszkodowanie to 1/30 oplaty za kazdy dzien niedzialania uslugi
    >
    >
    >> Natomiast kupujac od operatora konkretna usluge oraz sprzet do jej
    >> swiadczenia mam prawo wymagac, zeby to on mi ten sygnal dostarczyl i
    >> dodatkowe koszty pokryl sam.
    >
    > Ale sprzet sie zuzyl i juz nie dziala (pomimo ze niby jest sprawny) ale
    > jak to jest sprawny skoro nie dziala. Zuzyl sie moralnie bo nie radzi
    > sobie w warunkach aktualnych zaklócen. Tak jak jazda 25letnim fiatem
    > 126p przestaje byc komfortowa tak uzywanie internetu stara karta
    > sieciowa stala sie niekomfortowa i trzeba bylo ja zastapic nowsza
    > technologia. Sprzet komputerowy zuzywa sie moralnie szybciej niz inne
    > rzeczy. Starych samochodów tez nikt nie wymienia za free - trzeba bulic.
    >
    > dyskusja jest czysto akademicka bo nie znamy regulaminu swiadczenia
    > uslugi a tam pewnie jest zapis który reguluje w/w problem
    > trzeba przeczytac umowe/regulamin uslugi
    >
    wszystkie info co musi byc w regulaminie a czego nie ma tam klient prawa
    znalezc znajduje sie na str uke i uokik.

    zapis ze uslugodawca nie odpowiada za niezalezne od siebie zaklucenia
    dzialania uslugi to norma swiatowa a nie tylko nasz lokalny wymysl.

    odszkodowanie moze wynosic roznie ale minimum to 1/30 per 24h nie
    dzilania lacza lub jego wadliwego dzialania w sytuacji spowodowanej wina
    ISP.
    ja swoim uzyszkodnikom daje gwarancje (minimalny gw transfer do i z
    routera brzegowego) jezeli usluga nie dziala w takich parametrach to
    uzyszkodnik dostaje zwrot. jak wiem ze pad sieci dotyczy sporego
    fragmentu infrastruktury to WSZYSTKIM poszkodowanym z automatu daje
    bonifikate 1/30 per dzien. z wifi wyszedlem bo wiem ze w obecnych
    warunkach technicznych jest to bezssens i tylko by mi napedzilo problemow.

    btw. niezle kwiatki mozna znalezc w umowie z UPS ;) zwlaszcza wersji
    biznesowych ich uslug ;)

    pozdrawiam
    SlawcioD

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1