eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawohistoria nieuczciwego warsztatuRe: historia nieuczciwego warsztatu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news2.
    ipartners.pl!not-for-mail
    From: "Dominik" <domikw@kosz_gmail._com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: historia nieuczciwego warsztatu
    Date: Thu, 25 Sep 2008 07:42:32 +0200
    Organization: GTS Energis
    Lines: 13
    Message-ID: <gbf8c8$708$1@news2.ipartners.pl>
    References: <gbeesc$jvh$1@zeus.man.szczecin.pl>
    NNTP-Posting-Host: ip-89-174-126-3.multimo.gtsenergis.pl
    X-Trace: news2.ipartners.pl 1222321352 7176 89.174.126.3 (25 Sep 2008 05:42:32 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: 25 Sep 2008 05:42:32 GMT
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Priority: 3
    X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:555072
    [ ukryj nagłówki ]

    Primo jeśli warsztat nie ma sprzętu do ustawiania rozrządu to po cholerę
    bierze się za naprawę silnika, wymagającą ustawienia rozrządu? To moim
    zdaniem spora nieuczciwość bo oczywiste było, że nie naprawią Ci samochodu
    jak należy. Co do uszczelki to nie wiem jak z egzekwowaniem gwarancji na nią
    od zakładu. Raczej powinieneś zwrócićsię o rekompensatę do producenta, chyba
    że niezależny ekspert orzeknie iż nie posiadała ona wady fabrycznej a ów
    mechanik po prostu przedziurawił ją śrubokretem chocby.

    W każdym razie walcz. Powodzenia.

    Dominik


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1